Ite oon miettiny samaa ratkaisua.
Ehkä offi peliin oisi tuo th 700 sopiva kun siinä on/lienee lyhyempi ykkönen kuin noissa muissa,ja ylivaihde.Ja lukko turbiini.Tietysti dieselin turbiinilla varustettuna(jos eroa saaste bensakoneeseen en tiedä).
Eipä ne 6.2 litraset dieselitkään mitään raketteja alunperin ole olleet.
Lainaus:
ite en ole kanssa kuullu jotta edes moottori olis edes 3000rpm kiertäny.vai onko se niin että amerikan turpiini lentää kuuseen diiselin väännöllä . heikkojakin vielä mm. corveten laatikot porsii kumin poltosta .
ja lopuksi
kaksi tervettä kättä ja kaksi tervettä jalkaa= manuaali vaihteet
|
Hohhoijaa...Mitähän tuohon sanoisi.Joku letukan viritetty 454 sysää hieman eri tavalla kuin villeinkään hj:iin kotiturbokone...Eli nyybi kommentti vailla vertaa.
Ainut heikko loota taitaa olla th 200,eikä sekään rikki mene jollei sillä 100 heppasella piilofarmillla yritä kumia poltaa,tai hinata jotain sairaan isoa perävaunua.
Yleensäkkin suomessa automaattien maineen on pilanneet kaikenlaiset koti korjaajat jotka säästösyistä eivät huolla/ovat vaihtaneet vääriä öljyjä tms.Aikoinaan noihin tomaatteihin.
Ja sittenhän ne ovat ihan paskoja.