En tiiä mitä tuo parantaa tilannetta kun on tojon 4L verrattuna omaan patrollin 3.3L th350 kanssa mut toi on kyllä aika kuminauhaaa. Nopealla puolella kun risteyksessä polkasee kaasun pohjaan ni lähtee tosi moposti ja vasta parin sekunnin päästä kun ahdot on noussu ni vetää kivasti. Hitaalla puolella voima riittää mutta pidon raja on tosi häilyvä ei oikeen tiedä millon rengas nippanappa pyörii toisin kun manuaalin kanssa. Etuja on sen verran et hitaasti edetessä ei sula kytkin ja nopeesti ajellessa ei ahdot tipu vaihtaessa.
Ja niinkuin nyybi kirjoitteli: Kaiken saa kyllä paskaks mut on omaa tuhmyyttä jos tollasen ameriikan automaatin saa silpuks japanin dieselillä. On kuitenkin niin eri luontosia nuo kasit kun vetoja on heti tyhjäkäynnilltä ja jenkaavat vielä pitemmälle.
Kyllä jos mielenkiintoa riittää ni ei muuta kun rakentelemaan mutta ittelle en enää alkais tuommosta tekeen. Jenkki lootan kanssa riski kone ja ja näitten laiskempien koneiden kanssa tarvii enempi vaihteita.
|