Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.03.2003, 13:58
Guest

Perusasetus

Itse olen vette mies henkeen ja vereen, mutta jokaisella on suosikkinsa. Itse olen C4 onnellinen omistaja.

Urheilu autoja on aika vaikea mennä ihan suoraan vertaamaan varsinkin jos autot eivät oikeasti ole samassa sarjassa. Eli ei corvette kilpaile ominaisuuksillaan/kohderyhmältään jonkun Ferrarin kanssa.
Corvette on mielestäni auto jolla on oikeasti jokamiehen tuntemusta eli se kääntää kulkijan päät melkein yhtä kuin Ferrari=) ja toisaalta palon paremmin kuin joku Nissan ZX twin turbotai BMW M5.Ja sillä persoonallista muotoilua/ulkonäköä, tehoa ja vääntöä tarpeeksi Suomen kaduille. Ja sitä voi oikeasti sanoa urheilua autoksi, onhan siinä vain kaksi paikkaakin=)
Ja selkeä seikka on ylläpito kustannukset, ei kenelläkään normaali ihmisellä ole varaa tehdä Ferrariin kone remppaa tai saati ostaa edes uutta karvanoppaa. Corvette on taas toisaalta edullinen tai ainakin siihen ei tarvita lääkärin tuloja. Itse pidän myös siitä että vetessä on vääntöä kunnolla eikä tarvitse leikkiä turbojen kanssa. Turboilla ajaminen tahtoo olla on/off tuntuista jos tehokkaalla pelillä ajelee.
Eli eiköhän riipu mitä autolta haluaa ja mikä auto on kiinnostuksen kohde.

ps. Tuli myös mieleeni, että mitä järkeä arvostella autoa jossa on joku vika?!?!? Ei ruokaakaan maistella pilaantuneena.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten