Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 17.03.2009, 21:18
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

410:n tunausta ;)


Hähää, Täällä ollaan oltu ahkeria ja ähelletty 1,3 mookkori tuon litrasen tilalle. Rabbit:ltä meetingistä otettiin moottori mukaan ja nyt jo se nokalle nosteltiin. Tulihan tuon moottorin mukana tuo ruiskusarjakin.
Täytyy kyllä sanoa että miten voi auton ominaisuuden muuttua niin paljon kuin tällä duunilla saatiin aikaan.

termarikotelon tein ihan ite siten että siihen käy suoraan tuon swift:in ylä letku. Alavaesiletkuksi 55cm yleismalli.



Kaitsu kun antoi sen swiftin flektin mukaan niin aattelin sen käyttää myös. (sen alla konehuoneessa on 9500 vinssi).



90A Boossilainenkin on löytänyt tiensä koneen kylkeen



Niin ja olihan siihen litraseen laitettu opelin tehostin niin eihän sitä pois voinut jättää





413:n kardaania lyhensin 4cm ja siirsin konetta taaemmas ni mahtuu toi vinssi elämään tuolla konehuoneessa.



Sit toi ilmanputsari sai jatkaa elämäänsä toistaiseksi konehuoneessa



Kokoojasäiliö täytyy vielä tehdä. Siirtopumpun tehtävää tulee hoitamaan facet:in red top jotta riittää. Niin ja jarrutehostin täytyy hommata et pääsee leimalle.

Se mitä tulee tuohon ruiskuun niin on äärettömän helppo kytkeä ja laittaa toimimaan. Piuhasarjan tein valmiiksi moottoripukissa ja teippasin vulkanoituvalla teipillä---> tuli hyvä. Pääreleeksi täytyy vielä hommata "diodirele" ku sammuu hieman hitaasti. Ruiskuboxi ja releet muuttaa kattoon kun tehdään kaaret.
Niin ja se ilmastoinnin heräte(-) signaali nostaa kierroksia vain hetkeksi.

Viimeksi muokannut mosku : 17.03.2009 21:21
Vastaa lainaten