Tietoni takapään kallistuksenvakaajan olemassaolosta perustin joihinkin jenkkiläisiin Corvettekeskusteluihin joissa samaa asiaa joskus pähkäiltiin. Samassa keskustelussa muistan todetun, että varsinaista varmaa tunnistetta iso/pikkulohkomallille ei ole kun koneen koko ei käy ilmi tuona aikana käytössä olleessa VIN:issä eikä oikein mistään muustakaan. Ainoastaan kait #match yksilön voidaan varmuudella sanoa olevan aidon isolohkomallin kun pikkulohkomallista pystyy semmoisen helposti feikkaamaan vaihtamalla jokusen osan.
Takakallistuksenvakaajaa ei ole RPO-listalla, joten tehdasoptio se tuskin on niin iso- kuin pikkulohkonkaan kohdalla paitsi ehkä F41-jousituksen kanssa. Toki se voi olla dealer-optio, mutta siitä minulla ei ole tietoa.
Mitenkäs keskikonsolin laatta? Siinähän on koneen koko ja hepat kerrottu. Tokihan sekin on voinut vaihtua...
Minulla on omassani (myös '69 L-46) aika hyvin säilynyt tanksticker ja voisin katsoa mitä sen koneen tietojen kohdalla sanotaan kunhan taas käyn tallilla.
Juha
Note! This message was posted anonymously!
|