No niin tulihan siitä Jimnystä ihan oikea NELI-veto!
ARB:n paineilmalukko löysi tiensä myös etu-akseliin.
Homma tuli aloitettua nostamalla etu-akseli pukkien varaan ja laskemalla öljyt pois perästä.
Jarrusatulat ja napalukoille menevät alipaineletkut irti.
Alipaineputki-hässäkkä irti akselista.
Kääntöpallon tiiviste ja renkaat irti.
Sitten vaan ohjausvarsi ja raidetanko, sekä olkatapit irti, jonka jälkeen koko napa-paketin vetoakseleineen pystyi vetämään irti tasauspyörästöstä ja akselista.
Tämän jälkeen tasauspyörästö irti akselista ja pöydälle levälleen.
Liitin paineilmaa varten.
Laakerit ja ratas kiinnitetty lukkoon.
Perän "laakeripesän runkoon" piti jyrsiä kolo kupariputkea varten.
Paineilmaholkki ja putki paikoillaan.
Etuperä paikoillaan.
Taas yksi kohta suoritettu Jimnyn TO DO- listalta, mitähän sitä seuraavaksi keksisi...