Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.03.2009, 21:49
peraaa:n Avatar
peraaa peraaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.08.08
Sijainti: Itä-Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Itellä harman Kardonin vahvistin ja dvd ja erittäin tyytyväinen toimintaan ja ominaisuuksiin... Vahvistin on muistaakseni vielä malliston toiseksi pienin malli ja ikääkin noilla on jo reilut neljä vuotta. Seuraaviksi tekisi mieli NAD:in laitteita. Kliini ulkonäkö houkuttelee enemmän kuin vilkkuvat valot ja nappihelvetit mitä noissa valtamerkkien (sony, yamaha, pioneer, jvc, jne,jne) laitteissa usein on.

Joskus tuli kokeilumielessä otettua isältä lainaan samanikäinen yamaha jossa paperilla pitäis olla tehoa kolminkertaisesti verrattuna mun harman kardoniin ja todettua että ei sitä eroa ainakaan mun kaiuttimilla (jbl) esille saa. Eikä tuo numeroina pieni teho ole mulla koskaan kesken loppunut että ei niitä kauheasti kannata tuijotella kun valintaa tekee. Käytön helppoudessa on sitten paljonkin eroja...ja niiden tutkimiseen kannattaa panostaa.
Jep. Ne ilmottaa tietonsa sopivasta paikkaa mitattuna tai jotain. Harman kardon on ylivoimasesti paras. Onkyosta loppuu miusta 7.1:stä kasastessa ominaisuudet kesken

Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins
EX: BJ-42 4.0l diesel (2H).
Vastaa lainaten