Viestiketju: BJ-HJ60
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 09.03.2009, 12:21
peraaa:n Avatar
peraaa peraaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.08
Sijainti: Itä-Suomi
Viestit: 238
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
En kyllä itse laittais noin pientä, kuka voi käsi sydämellään sanoa etteikö muka offissa tarvitsisi myös huipputehoa ja kierroksia koneesta?
Ja muutenkin, itsellä oli GT2256V (2.8 litraisesta koneesta) 2.5 litraisessa läjän koneessa eikä siihen olisi ainakaan yhtään pienempää VNT ahdinta kaivannut.
Niin kyllähän sitä huipputehoakin kaivataan, mutta mie aattelin pitää tämän vehkeen paikat ehjänä.
Kerrotko vähän miten se toimi tuossa 2.5l koneessa? Millä kierroksilla heräsi ym.? Oliko pumpulle tehty mitään? Löytyisikö sattumalti teholappusta?

Täytyy sillä dumpilla kokkeilla saada toimimaan, tai sitten hommaa suoraan HJ-61:n palikoita. Siinä ei tietääkseni kaasuläppää ole? Mites swamper kirjoitit "25v x2"? Oliko siinä siis kaksi tuon luokkasta ahdinta? Mietein alunperin laittavani tämän kahdella Garretin GT2052V:llä (olisiko jollain speksejä tähän ahtimeen?)

Garrett GT2256V 40 mm / 44 mm
Garrett GT2052V (speksit puuttuu, kertokaa nyt joku)
Garrett GT1749V 37mm / 38.3 mm
Noita on euroopassa kohtuu hinnoin tarjolla mielin määrin. Siksi pysyn mieluiten näissä. Kahdella ahtimella näillä, kolmea... ei piru sellasta härpätintä voi tehdä. Alimmat hinnan ja saatavuuden takia olisivat parhaita mutta pienimpiä...
__________________
MAASTURISTIT RY

Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins
EX: BJ-42 4.0l diesel (2H).
Vastaa lainaten