Mä purin sen kuskinpuolen akselin pois, ja näinollen pääsin perehtymään ja mittaileen mistä on kyse. Kaijalainen, eli USA Classic Parts on purkanut yhden Broncon, mutta siinä oli isommat akselit kuin mulla. Eli mulla on nyt sit nähtävästi tää pienempi perä. Tää Usa Classic Partsin ukko lupas nyt selvitellä että paljonko maksais jenkeissä uusi koko akseli? Siis tää ite vetoakseli, ristikko ja pyörännavan tumppi. Jos muuten on, varsinkin Jenkki Fordien kanssa jotain juttua, tää USA Classic Parts on todella asianllisen oloinen firma. Mulla nyt siis seisoo tää Rangeri tallissa tyhjänpanttina, etukulma yläällä odottamassa vetoakselia. Tää koko keula systeemi on aika erikoinen. Mut ei mikään hullumpi systeemi. Kattelin tuossa jenkeistä kuvia, kuinka ne on korottanu näitä, jne. Ihan mielenkiintoinen kampe koko auto. Tietysti moottori sais olla joku diesel... Tää on siis mun mielipide... Ajattelin yhtenä vaihtoehtona myös sellasta, että kattelis purkuun Broncon, jossa olis tää isompi etuperä, ja vaihtas siitä etu-, ja takaperän tohon mun ajokkiin... No, yritetään nyt vaan ensiks löytää käypänen vetoakseli kaikkineenpäivineen, että pääsee yleensä kokeileen tota autoa miltä se tuntuu muualla kun tiellä...

Vinkkejä siis otetaan vastaan, mistä voisi löytyä kyseinen vetoakseli. Myös jotain muuta Rangerin osaa saattasin ostaa.