Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 08.03.2009, 13:32
Lanttola Lanttola ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Tuuri, Finland.
Viestit: 139
Perusasetus

Kai munkin pitää välillä tätä päivitellä ettei luulla että tämä nyt aivan yhden miehen projekti on...

Invertterin hintalapussa oli 238e, en tiedä onko samaa mallia enää hyllyssä mutta ainakin joku 2,5kw näytti olevan hintaan 350e.

Uudemman mallin keulapelti tosiaan hiekkapuhallettiin ja sen jälkeen siinä oli vielä hitsattavaa jonkun verran, varsinkin kun noita alapuolen kiinnityspultteja oli katkennut 4 kpl, nehän on sellaisia missä on hitsattu mutteri palkin sisällä. Kaksi lähti pois kun hitsasi mutterin kiinni pultin jämään mutta kahden ympäriltä piti rälläköidä pala pois ja hitsata uuden mutterin kanssa pala peltiä tilalle.

Hiekkapelleistä piti valita kahden pahan väliltä, ruosteinen ja suora tai ruosteeton ja lommoinen, tähän nyt sitten tuli se lommoinen joka on nyt suurinpiirtein oijottu. Niin ja puskuriin piti ostaa uusi pääty mutta tulikin sitten ostettua koko puskuri kun oli päädyt niin hyvin kiinni ja hinta oli sopiva. Puskurin virittelin vielä 5cm vakiota ylemmäs korinkorotuksen takia.
Tuossa on keulan osat sovituksessa:



Niin ja uudenkarhea syyläri otettiin tästä tuohon vihreään ja tähän tuli ihan tuliterä. Ulommat umpiot tuli myös uusittua.

Alempi peräluukku oli jostakin syystä tässä vielä hitsaamaton, mutta yhden paikan siihen joutui laittamaan rekisterikilven ruuvin kohdalle. Alareunalle riitti pintaruosteiden hiekkapuhallus. Huutokaupasta tuli aikoinaan ostettua lasikuituiset takaluukut, mutta kun tuo alempi on niin hyvä niin lasikuituinen on nykyään tuossa vihreässä ja ylempi on tulossa tähän kun kerkiää, nykyinenkään ei ihan toivoton ole mutta varmaan siitä hitsattavaa löytyy jos menee tökkimään. Tuosta näkee väriäkin mikä autoon on tulossa:




Viimeksi muokannut Lanttola : 17.03.2009 21:03
Vastaa lainaten