Viestiketju: blazer k5 projekti
Näytä yksittäinen viesti
  #173  
Vanha 05.03.2009, 20:21
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

noniii, nyt tuli suuret ongelmat
meinasin vaan vaihta kampiaakselin takastefa kun se vuotaa



kun meni auton alla mä näki että molemmat kanneet vuotaa myös BNmotor saa joskus tehä ne kunnossa, mutta ei täällä hetkellä




sitten starttimoottori oli reikä, mut se saa kestää niin kauan kun se kestää



hermot meni ja otin pois öljypohja kumivasaralla ja se istui niin prkl:n kova...yllätys, joku kunnon mies oli tehny tosimiesten tiiviste=vanha tiiviste+sikaflexi...



taas meni hermot, oli saanut väärää stefa...prkl! soitin sinne firmalla ja se sanoi että voi olla hyllyssä, tuu käymään. Melkein 40km edes takas ilman uus stefa, se tulee nyt seuraava viikolla...weee



kun mä tuli kotiin mä katselin kampiaakselin laakeri, ja se oli tosi huono. Muutava reikät! Meni sitten auton alla ja kattoi jos kampiaakseli oli saanut selkäsauna, mutta onneliseksi en oo tullut mitään siellä.





Nyt olen tilannut uudet kampiaakselin laakerit ja kaikki kiertokanget laakerit, tuli maksamaan 72.30€ amerikasta Ja mä meinaa vaihtaa ne vaikka moottori on vielä autossa. Se onnistuu kun mä otan pois koko kampiaakseli, muuten varmasti menee perseen

Viimeksi muokannut Nutti : 05.03.2009 20:54
Vastaa lainaten