Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.02.2003, 11:23
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Moi,

Mulla on kaiketi nyt tämä sama ongelma. Kun menin tankkaamaan huomasin, että bensantäyttöreikä oli siirtynyt noin 2-3 cm taaksepäin. Kokeilin painaa sitä josko se putki olisi löystynyt tankista. Putki kyllä liikkui vähän oikeaan suuntaan mutta on täysin jäykkä eikä mitenkään lonksu. Tässä vaiheessa tuli tämä keskustelu mieleen ja rupesi tulemaan pelko hanuriin josko minunkin tankkini on ottanut siipeensä ylipaineen takia tms...kun lähdin ajamaan niin bensamittari näyttää tyhjää...voi helvetin helvetti...

Tarttis varmaan kaivaa se putki pumppuineen ja antureineen pihalle ja todeta tilanne tarkemmin.

Oiskohan tossa voinut käydä näin: mun auto oli viikko sitten koko päivän lämpimässä tallissa, ekan kerran tänä talvena. Ehkä tuolloin tankissa oleva jää pääsi sulamaan ja siitä tuonne paineentasausputkeen/letkuun. Kun sitten ajelin taas pakkasella niin ko. letku jäätyi umpeen tai venttiili jäätyi auki ja paineet ylös/alas? Mitäs veikkaatte?

Mitkä ovat minun pahimmat riskini jos en korjaa tuota heti vaan vasta myöhemmin kun on kakkosauto kunnossa? Meinaan, että voinko jäädä tielle (tankki rikki tms.) tai räjähtää tulipalloksi?

Toni

Vette '91
Kupla ´67
Kupla '00
Land Rover '66
Vastaa lainaten