Mulla on tuo yllä mainittu laturi ja muutamia näitä uuden tekniikan NiMH-akkuja kuten GP-recyko, joiden ei pitäs hukata varaustaan säilytyksessä merkittävästi. Kehuvat myös että pakkasessa pelaa paremmin ku normi NiMH, siitä ei oo vielä "testituloksia", en oo niin paljoa perus NiMHiä käyttäny pakkasella. Muutenki mun testit on vaan mututuntumaa. Tuo laturi on hyvä, oon tyytyväinen, eikä se oo ees kallis jos vertaa ominaisuuksia ja hintaa näihin "patterimerkkien" pikalatureihin akkujen kera.
Kaveri tässä vasta tokas että taitaa recykot olla paskoja, mutta se juttu jäi siihen, pitää soittaa ja kysyä että mitä se meinas sillä, sillä ja mulla on pari sarjaa niitä ja mie oon ollu tyytyväinen. Kameraki ollu noilla monta viikkoa käyttämättömänä laatikossa niin hyvin pelas, perusakut on aina joutunu säilytyksen jälkeen ensin lataamaan.
Myös toisen merkkiset vastaavanlaiset on nyt Led Lenserissä, vanhoihin alkalipattereihin verrattuna kirkastu reilusti ku ne vaihto, vaikka tosiaan tuossa nimellisjännitteessä on selkeä ero. Useamman viikon ollu paikallaan nuo akut, lamppu tosi kevyellä käytöllä vasta, mutta kirkkaana se syttyy, pakkasella taskussa olleenaki.
Viimeksi muokannut HJ60 : 02.03.2009 14:42
|