Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 01.03.2009, 12:37
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Ei se automaattisäätö mitään pyhitä, jos tangossa ja työsylinterin männässä loppuu liikerata ennen aikojaan.
Eli jousi on työntänyt mäntää sentin eteenpäin, vaikka polkimeen ei olisi koskettukaan.

Tarvikekytkinpaketit + painelaakeri nyt vaan sattuvat joskus olemaan erilaisia kokonaisvahvuudeltaan, kuin se alkuperäinen paketti.

Tuon kytkinlevynkin voi useissa vehkeissä laittaa väärinpäin...

Joskus 30v sitten meni Caprin levy kiireessä väärinpäin, mutta silti sillä voi ajaa.
Poljin lattiassa kuului vaan korvia riipivä metallinen kiljahtelu, kun levyn keskiö otti
vauhtipyörän keskireiän reunoihin kiinni...

Jos toi tankosysteemi ei auta, niin kannattaa tarkistaa/tarkistuttaa pajalla sen kytkinlevyn asento (kytkinlevyn jouset asetelmaan päin).
Joissakin vehkeissä pääsee aika hyvin tiiraamaan lampun & varsipeilin kanssa vaikka
sieltä kytkinhaarukan reiästä.
Hiluksin kytkinkopan mallia en enää tarkkaan muista, kun siitä on Wuosia ja kymmeniä
autoja aikaa välissä, kun olen moisen alla mönkinyt.
Vastaa lainaten