Viestiketju: Nissan Terrano
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.02.2009, 22:52
Marcus78:n Avatar
Marcus78 Marcus78 ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Kalanti, Finland.
Perusasetus

Sivusta seuranneena niin olen esim. -Matti-:n kans samaa mieltä että kaikki enemmän ja vähemmän uudet rojektin kohteet sopii tänne merkkiin ja malliin katsomatta.
Kaikkia on mielestäni mukava seurata, vaikkei sit ole muuta kun "renkaat" tai "pyyhkijän" sulat vaihdettu.
Samoin ku ääntä mahtuu maailmaan, niin tänne sopii varmasti myös noita rojekti topikkeja, mistä voi sitten valita mieleisensä.=)
Ei telkkaristakaan tartte sitä yhtä ja ainoota kanavaa katsoa.

Offipalstalle täytyy nostaa sen verran hattua, että se mitä olen itse noita kaikenlaisia voorumeita selaillu, niin täällä on hyvä meininki.
Vaikka kyselet "tyhmiä" niin aina melkeen joku vastaa tai laittaa linkin että mistä ko.asiasta löytyy juttua, eikä heti huudeta Capslokki päällää esim. että KÄYTÄ HAKUA!!!!
Toivottavasti sama meno jatkuu, että voi kysellä tyhmiä ja joku jollain tavalla vastaa, eikä niin että heti osoitetaan sormella.
Jotkut vasta aloittelevat ja joillain on nouhauta vaikka kuinka paljon.
Nämä kun oikealla tavalla kohtaavat, niin tulos ei voi olla kovin huono.

Myöskin kirjoituksissa kun käyttää noita "viesti-ikoneita" niin siitä tietää jo aika tarkasti että millä sävyllä kirjoitus on tarkoitettu.
Läppää pitää heittää, se on auttaa monessa paikkaa ja siksi tätä palstaa on mukava seurata.
Läppää pitää myös ymmärtää ja jollei ymmärrä, niin on sitten vaikka hiljaa ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Helppoa kun pontikan keitto.

Ei mulla muuta

www.jumissa.com
Vastaa lainaten