Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari
Tuo rengas asia tuli selväksi, mutta onko siihenkin vielä suoraa viittausta, että pykälissä mainitaan erikseen se mitä saa olla, ettei tule tulkinnanvaraisuuksia asiasta?
Onhan siirtokilvellinenkin tullaamaton auto REKISTERISSÄ ja VAKUUTETTU. Siis tuonkin pykälän ehdot on ilmeisesti täytetty. Joku, jolla on valtaa päättää tästä kisasta miten pykälää luetaan tai järkeä käytetään voisi antaa tyhjentävän vastauksen. Katsastuksen voi kyllä Suomeenkin suorittaa, vaikka onhan Saksan TÜV katsastus vielä voimassa. Siis sekin ehto on jo ehkä täytetty?
Tuli vaan mieleen, että onko koskaan tarkistettu, että autot on vakuutettuja? Ja millä keinoin se todennettaisiin?
|
Oletko lukenut cup sivustoa,siellä on ukk alue jossa lukee näin
Kysymys :
Kuinkas on, jos nastottaisin boggerit vaikka ralli auton nastoilla?
Vastaus :
Vain tieliikenne/auto käyttöön tarkoitetut nastat sallitaan. Ralli kisoissa on tuohon poikkeuslupa muilla ei ja suunnistus cuppiin ei tuota lupaa ole edes aikomus hankkia.
Käytäntö on ollut että puuhakilvillä ei osallistuta orggikseen.....
Säännöistä löytyy vielä maininta..
Kilpailija allekirjoittaa katsastuskortin, jossa hän myös vakuuttaa rekisteröinnin, katsastuksen ja vakuutusten olevan voimassa koko kilpailun ajan sääntöjen ja kilpailuluokan edellyttämällä tavalla. Katsastuskortti jää kilpailun järjestäjille, ja tietoja voidaan tarkistaa tarvittaessa kilpailun aikana.
Eli selkeesti oltava rekisteröity ja katsastettu.....
Ei tarrakilvillä