Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 22.02.2009, 23:05
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Kolmea katalogia selaillessani näin annoin itseni ymmärtää:

Patrolliin käypäset ARBin lukot:

RD04 => Patrol 1979-88 Rear H233, rear drum brakes (takana rumpujarrut), 31 Spline (replaced by RD134)
RD27 => Nissan C200,29 SPL (replaced by RD107) (myös taakse C200)
RD107 => Patrol 1979-88 Front C200 (myös taakse C200), 29 Spline
RD134 => Nissan H233,31 SPL

RD17 => Patrol 1988-98 Rear, H233B, rear disc brakes (takana levyjarrut), 33 Spline
RD24 => Patrol 1988-98 Rear, H233B, rear drum brakes (takana rumpujarrut), 33 Spline
RD78A => Patrol 1988-98 Front, H233B, 31 Spline (replaced by RD136)
RD136 => Nissan H233B,31 SPL

Perän poskilaakerit kannattaa vaihtaa samalla kertaa. Tarkista Pinionin laakerin väljyys ja stefan kunto (vuotaako ulospäin).
Kannattaa myös tarkistaa takapyörän laakereiden ja stefojen kunto (vuotaako ulospäin).
Vastaa lainaten