juu no ei tietenkään vanhoilla laakereilla kasaa jos sen nyt ottaa auki kumminki sen verran toi hissi liukuu ylös päin

510tkm näkyy olevan pyörineen mittariin tiiä sitte tuskimpa näitä ruuvaillaan
elikkäs onko 60 vs.61 eri välitykset jakolootassa?
juu mitä pikaiseen pyörähdin konttorilla tuntu että takavakaajaa ei tarvi jos ei näkyviä kiinnitys pisteitä eli vähä rälläkkää
jaa a mitempä pinjonin kääntö onnistuu onko suojaputket kiinni murikassa miten timmi sovite vai ihan kempillä kiinni tosin tossa on toi pinjoni jo aika reilusti ylös päin mitä kattelin tossa sitä tosin ei se riitä jos sen SOA:n rakentaa mutta on kumminkin koria saa nostaa tunkilla niin että etu rattaat rupee kevenee ennenkö pinjoni kartaanin kanssa suorassa
kuinhan tossa ohjauksen kanssa kävin jos olka akselin kallistus kulmaa laittain vähä lisää ku on noita muita häkkyröitä ihmetelly niin on kääntö sädettä pienennetty taka kallistuksella
mutta eipä siittä sen enempää koittas nyt edes jotain saaja tehtyä
koneen luulis olevan aivan kunnossa ku nyte 10000 ajettu öljynvaihdon jälkeen ja on vielä kohtuu kirkkaat öljyt yleensä mitä noita riisseleitä ollu pihassa niin öljyn vaihdon jälkeen käyttäny niin ollu jo piessä öljyt