SOA
Jos soaan päädyt niin:
-orkkis lehdet
-käännetään etuperän pinjoniakseli näyttään kohti jakolootaa
-vastaavasti napojen kääntä (jotta kampperi vai kasterikulma säilyy)
-ohjausvarret hysteer
-etukartaanin jakolootanpäähän tuplanivet
-laatikon kannatinpalkkiin vähän tilaa kardaanille
-hivenen pidemmät iskarit
-iskareiden alapään kiinnikkeet akseliin uusiks
-sekä eteen että taakse jonkinlaiset traktionpaarssit
-pidemmät jarruletkut
-pohjaanlyöntikumien uudelleen asemointi (tai jotkut vastimet niille kiinni akseliin)
-pientä temppuilua käsijarru- ja takalukon vaijerin sekä jarrupaineen säätimen kanssa
Näillä systeemeillä maastossa kulku paranee vähän enemmän mitä tiellä ajettavuus kärsii. Kallistuksen vakaimilla ei nähdäkseni mitn. merkitystä. Jakolaatikon välitys on kyllä parasta mitä HJ:lle voi tehdä pökkyröitten alle laiton jälkeen.
|