no joo lukot OLI jumissa (ei oo enään)
nii no rengastus on tällä hetkellä 32 11,5 15
vinssi niih märissä unissa
tosa kävin kattoon niin etu lati on kuskin puolelta poikki ei itte norra vaan onko nyt niinku apu norra mutta väliäkö nyt justiin toinen ylhäältä päin kumminki eli latit ainakin vaihtoon
ja siittä kirposi kysymys

kuinka riipukkeet pitäis olla itellä tyyliin sojottaa eteen päin järkeilin vain että oisko hiukka väsyneet latit
tarkoituksena olisi auto pitää ihan täysin käyttis puolella ja tällä hetkellä ajaa Tilavan perhe auton virkaa (BMW=heikko kantinen)
jakolaatikon laakeroinnista yms en rupia ennenkö oikeesti tarvetta ainakin tämän parin viikon ja 3000km aikana ei isompia ääniä kuulu veto puolelta jos vaikka vertaan entisseen autoon (99 hiace) perän äänet on olemattomat
SOA siinä mielenkiintoinen aihe miten radikaalisti ajettavuus kärsii jos vakio pakoilla laittaa ja mitä kaikkea kiemuroita tulee eteen jos ottaa sellaisen rojektin mitä kattelin niin jonkin moista tukea tarvii tehä (ei oneksi aivan 4linkkiä) nimittäin 4linkki savotan joutu tekeen mk2 ekkeriin ja ei kasseja kutkuta niin paljon että sellaisen homman tohon tekisin
jos vain nakkais pitemmät riipukkeet

pääsee vissiin suht helpolla vai piileekö tässäkin valtion leivissä opittu lausahduksen viisaus "kun tekee vähä enempi töitä niin ei tarvi tehä niin paljon töitä"