Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teemu
Meillä ainakin rankessa on ulko ja sisäpuoliset etukaaret ja ulkopää lähtee myös pääkaaresta. Eurorialissa kaadettuamme suomalainen pääkatsuri katsoi, että voi voi pojat meni kaaret johon lisäsi katsottuansa sisäpulelle että OK lisää hanaa näähän on suorassa tälläpuolella viä =) itse kyllä kyselin ekana että tartteeko vetää jostain ulkopuoli poikki, kun on sisällä vielä ehjät.
et sillä haavaa nido kii vaan, mutta muista että jos ulkopää retkahtaa niin ainahan se jättää jälkee sisälle.... eikös sulle olis hyvä laittaa eteen ja taakse ns.puuhun nojaamista varten lisäputket? etukulmista katolle ja takapäähän ulommas kuin takatuet? sillain voi yrittää ajaa takaisin pystyynpäin puutavasten kallistunutta autoa?
ja sitäpaitti PS:sulla ei olisi autossa ylimääräiset putket pahitteeks=)
|
Joo,kyllähän kaikkii tommosii putkivisioita mieles on käynyt mut tulee nokkapellin kans ongelmii ja sitä rataa eli toi putkimäärä mitä nyt tonne sisälle tulee saa riittää ja ajatus olis liittää toi ulkopuolen pääkaari noihin takatukiin niin ei välttämättä mee sisäkaarista kuin noi takatuet jos oikeen lujaa jostain tullaan tolla alas...
Mitä tulee noihin "nojaus"putkiin niin en taida semmosii tarvita ku en uskalla kuitenkaan kallistaa niin paljoo (;