Nokian E-90.
Jos joku tollasta harkitsee ostavansa niin suosittelen ostamaan samantien 2kpl, ehkä jopa 3. Toinen takuuremontissa sillä aikaa kun toinen ehkä toimii. Nyt menossa toinen E-90 puolen vuoden sisään. Vikoina ollu mm. sisänäyttö hankaa näppikseen, kaiutin särisee (pari kertaa vaihdettu), kuori halki, pikkunäyttö sekoilee,Bluetooth ei toimi, takakansi ei pysy kiinni...
Mutta toimiessaan hieno laite, ite tykkään kovasti (silloin ku sattuu toimimaan). Sähköpostit/netinkäyttö onnistuu sujuvasti, kalenteri on tosi hyvä (mulle lähes elinehto). Muutenkin toiminnot huippuluokkaa, sopii mun tarpeisiin tän hetken puhelimista parhaiten. Ja toi ns. täysnäppäimistö on kyllä parasta, kirjoittaminen onnistuu sujuvasti multakin näillä nakkisormilla.
Ehkä mulla on vaan ollu paskaa säkää noitten commujen kanssa, pidetty on kyllä tosi nätisti, ei oo tippunu/kastunu, on vaan luokattoman heikkolaatuinen 800€ puhelimeks...
Ainiin, tulikin mieleen: Bluetooth ei taaskaan toimi, täytyy viedä TAAS huoltoon. Jokohan sitä sais vielä yhen uuden puhelimen, tääkin on jo kerran ollu remontissa, on sentäs 3kk vanha

.