Viestiketju: Käyttis k5 Blazer
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.02.2009, 23:23
tappokinnas:n Avatar
tappokinnas tappokinnas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 30.11.08
Sijainti: Pori
Perusasetus

Koitan varmaankin itse juottaa tuon syylärin umpeen. Tiputtaa sekin tosin aika reippaasti. Tänään meni taas päivä siinä että naputtelin vasaran ja ruuvvarin kanssa lattiata ja nurkkia läpi etsien pakkelipommeja. Löytyi ihan runsaasti taas reikiä ja sikafleksikin on piukassa että sen irti repiminen jatkuu huomenna. Autohan on erään palstan käyttäjän vanha ja hänen sanojaan lainaten: " Auto on itse tuotu Belgiasta -05 ja siksi mätähommia ei ole edessä " Ei mulle uutta autoa myytykkään eikä kaduta osto mutta on niitä myyjän juttuja hauska muistella. Huomenna tulee kuvia tämän hetkisestä tilanteesta. Lisää reikiä kaivettu esiin ja rälläkkääkin jo vähän laulatettu. Tänään kävin hakemassa moottorin öljyt ja torxeja jotta sain sisustan irti kokonaan. Ja huomenna katson niitä ikkunoiden moottoreita ja koitan vähän rasvailla paikkoja. Ja kun joku taaempana kysyi liikkuuko takalasi hyvin niin siihen vastaus: Liikkuu hyvin, mutta pitää karmeeta rahinaa.
Täytyisi vain tietää minne kaikkialle on tehty noita pakkeli/sikafleksi pommeja niin helpottuisi urakka huomattavasti kun nyt menee arvokas hiihtoloma-aika siihen kun täytyy etsiä noita naaminointeja.