Viestiketju: Veten -87 hankinta
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.01.2003, 09:23
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lukaise ainakin tämän osion arkiston otsikko 1987 Corvetten osto.
Jees, tuossa olikin aika paljon hyvää tietoa, katselin jo aiemmin arkiston juttuja, mutten silloin tuota huomannutkaan.
Lainaus:
quote:
Periaatteessa samat säännöt pätee kuin mitä tahansa käytettyä autoa ostaessa. Huonokuntoisen Vetten korjaaminen on vain huomattavasti kalliimpaa kuin "tavallisten" autojen.
Joo tähän olen jo valmentautunut cossu sierran kanssa Tälläisiä autoja hankittaessa tämä pitääkin alusta alkaen sisäistää, ettei niiden pitäminen ole yhtä kuin perus tojotan omistaminen.
Lainaus:
quote:
Saman vuosimallin autoissakin saattaa olla eroja sekä teknisesti että varusteiden osalta.
Eräs lukemisen arvoinen kirja voisi olla Corvette Buyer's Guide (M. Antonick), jota ainakin Alfamer myy.
Kiitos vinkistä! Pitänee laittaa tilaukseen.
Lainaus:
quote:
Jos -87 mallissa ei ole jotain erityisen tärkeää ominaisuutta, kannattaa ehkä laajentaa vuosimallihaitaria ja etsiä erityisesti hyväkuntoista yksilöä.
Muutoinkin maltti on valttia, vaikka autokuume olisikin saamassa jo otetta. Kannattaa käydä tutkimassa mahdollisimman monia yksilöitä, jotta saat vertailupohjaa. Vaikkapa clubin cruisingeissa ja jutella siellä omistajien kanssa.
Ei minulla mitään erityistä syytä ole juuri -87 vetteä hankkia, sellainen olisi vain tarjolla. Mutta budjettisyistä olen kuitenkin ajatellut hieman vanhempaa mallia ja mielellään katalysaattoriton malli kiinnostaa enemmän, ettei sitten päästöarvojen kanssa tarvitse pelleillä niin paljon.
Onneksi tässä ei ole mitään kiirettä, kesään on vielä aikaa, joten pystyn hankkimaan tietoa paljon ennen kuin todellinen ostaminen on käsillä. Talliinkaan ei enää mahdu kolmatta autoa, joten sekin rajoittaa veten hankintaa nyt talvella Tosin talvella auton voisi saada halvemmalla kuin keväällä, jolloin kaikilla on vettekuume kuumimmillaan...
Lainaus:
quote:
Jos olet pääkaupunkiseudulta tai läheltä, olet tervetullut tutustumaan 87 malliini.
Harmi kun en ole sieltä päin, tosin työmatkoja teen sinne aika paljon. Olisi kyllä mielenkiintoista jutella asiantuntijan kanssa ja tutustua muutenkin vetteen tarkemmin.
-Mikko

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten