Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
261cid.....siis suora kuutonen vai? Onks se ollu sovitettuna rangen laatikkoon vai onkos siellä joku muu toteutus??
Onks mitään kuvia, että kuinka atomeina toi on/varaosa auto...kuinka pilkkeinä se on? Ja käykö ja liikkuuko varaosa auto omin avuin esim. trailerille?
Onks mahdollisesti tehostettua ohjausta kyhättynä?
|
Itselläni ei ole ollut mitään pataa kiinni, joten ei ole tietoa onko kyseessä kutonen vai kasi. Kuutiotuumalaskelma on vain käännetty tuosta litratilavuudesta, 265 cid kasi näkyy menevän yli 4.3:n. Perässä lienee ollut GM automaatti.
Jos itse jatkan projektia, nin ajatuksena on käyttää Roverin 3,9/4,0/4,2 voimanlähdettä tai jopa 3,5 turbolla manuaalina tai automaattina.
Runko makoilee "paljaana" maalattuna. Varaosa-auto on liikkuu esim. trailerille helposti, vaikka ei ole käyntikunnossa. Trailerin/vetoauton tarvitsee olla kohtuu iso, jotta varaosa-auton lisäksi saa kulkemaan korin sivuraamit ja takaraamin sekä ovet, katto- ja ulkopintapellit. Lisäksi kuormaan saa penkkejä, verhoilua, laseja yms. auton kasaukseen tarvittavaa.
Autossa on ollut jossain elämänsä vaiheessa -servo styrning-.