Viestiketju: Merirosvoilua
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.02.2009, 16:58
Nisu:n Avatar
Nisu Nisu ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 28.05.08
Sijainti: Tarzanin naapurissa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Urbancityboy Näytä viesti
Mustaihoiset kuten esim. julkisuuden henkilöistä Snoop dog ym kumppanit saavat nimitellä toisiaan veljellisesti vaikka nekruiksi mutta annas olla jos sen tekee julkisesti valkoihoinen kalpeanaama suomipoja, helposti räpsähtää rasistinleima otsaan ja sitten ollaan niin yhteiskuntakelvottomia että voi herttinen sentään.
.
Tost tuli hupaisa juttu mieleen. Tapahtui Hakiksen torin liikennevaloissa 2005 keväällä. Tulitiin valoihin just ku vaihtu punaseks ja sanoin daamilleni joka ajoi et anna vaan mennä et ei tuu ketään. Kuitenki stoppas eikä sit mentykään vanhoilla vihreillä.
Sit viereen tuli taksi ja sit venailtiin greenii. No valot oli just vaihtumassa vihreeks ku tömähti. Meidän ja taksin väliin ajo punanen hiivatti mallia uuno ja niin oli kuskikin.
Sälli oli hipiältään musta. Pyysin ajokortin ja katoin et joopajoo. Kysäsin daamilt et tunnistaaks se et onks heppu sama. No ei tunnistanu.
Kissalanpoikii ventatessa ja romuja pällistellessä vaihdettiin muutama sana Englanniks. Samaan aikaan sälli alko kerään kamojansa kiesistä ja mul rupes häläri soimaan korvien välissä.Sit ku skodet tuli mestoille ni sälli spargas haneen. Hitto mä lähin perään ja sain tän elmerin kiikkiin Kaisiksen ransussa eli kerittinn juosta melkein kilsa enneku sain taklattua. Sit vast pandat saapu mestoille. Niillä kato meni aikaa et ne sai maijan heivattuu ympärssee.
No kaveri oli kiinni. Sit kateltiin vahinkoja: meidän craisussa hela oikea kylki sisässä, taksi mesestä taka-akseli siirty 10 cm eteenpäin ja kylki sisässä.
Okei sit me mentiin kuulusteluun seuraavana päivänä. Ei ollu kato kiire kun tätä heppua epäiltiin huumeiden vaikutuksen alaisena ajosta. Kaiken lisäks tää sälli ei enää osannukkaan Englantia, eikä Suomea. Se OLI täällä opiskelu viisumilla ja sen kansallisuus oli Angola, jossa siis puhutaan Porttugalia. Vaati oikeudessa itselleen Porttugalilaisen tulkin et sais lykättyy siirtoa.
No asiaan taas kuulustelijana mul oli sellanen stärä täti, Joka ei oikeen mun kielen käytöstä tykänny toki olin vähän pinnassa. Tosin en maininnu missään vaiheessa tätä n.....eri sanaa. Se kyseli mult et millanen tää heppu oli et oliks se niinku tumma tai jotai. Mä vastasin sille et joo mut sillai vähä niinku erilainen. Nii jos joskus muistat ku meil oli aikanaa niit n...eritä ni semmone. Sillo se huomautti et ei sitä saa sanoo ku voi tulla syyte. No mähän puolustauduin et enhän mä niin sanonukkaan vaan et niinku vähä samanlainen. No sit mä kojasin sille et kylhä täti ny ymmärtää et kaikkihan me ollaan vihreitä. No se katto mua ihan kieroon. Sit mä sanoin sille et tää heppu oli nyt vaan sommonen tosi tumman vihree ja sit se kärsi varmaan jostain pusutaudist ku sil oli niin isot huuletki.

Tää sälli ajoi omalla autolla ja kaverin ajokortilla.
No onneks se karkotettiin takas mist tuliki.
Vastaa lainaten