BJ:n akselit, joihin kemppi taka-akseliin. (jos rahaa käytettävissä, niin eteen ARB tai sit sovittaa HJ:n kytkettävän lukon sinne)
Sit y-linkki tuenta akseleihin ja jostain autosta kierrejouset+iskarit. Tai saa tietty tehä vaikka 4-linkin jos löytyy sopivia materiaaleja
-Bertan kone+se vallun ahdin + bertan laatikko ja jakolodju paketti
-Sit haet putkea tai palkkia ja teet itse pienen ja kevyen ja kapean rungon, johon kaaret päälle. Eli lähetät sen HJ:n rungon romumiesten kyydissä sulattoon.
-Eli laitat akselit ja moottori+vaihteisto paketin+penkit suunnilleen oikealle paikalle toisiinsa nähden ja teet niiden ympärille yksinkertaisen, mutta jäykän palkki+putki tai putkirungon.
-Sit siitä kaveris valmetista pöllit vielä hydrauli ohjauksen, niin on ohjauskin mitä jaksaa kääntää.
-Juu ja myyntipuolella olis sulle toyota4x4:llä kuppipenkitkin valmiiks myynnissä. Sit vielä ostat turvavyöt niiden lisäks.
Tossa olis äkkiseltään melko kevyt ja yksinkertainen ratkaisu.
Oleks projekti osiossa nähny Mörveli nimisen projektin???? Sellaista yllytän suakin rakentaan!!
Akseliväli jotain 230-250cm luokkaa.
Renkaiks jotain 35-40" luokkaa....tosin välitykset tuppaa meneen harvaks, joten vois miettiä että jos kyseessä on etuveto transit, niin siitä kone ja laatikko pitkittäin runkoon ja hitsaa tasauspyörästön jumiin, niin olis kiinteä neliveto. Sit se valmetin ahdin siihen trnasitin koneen kylkeen. Pitäs välityksetkin alkaa sopiin kohdilleen.
Niin tai miks ei vaikka golfin koneella ja laatikollakin, jos sellainen on olemassa? Tai joku muu "iso" etuveto auton kone ja laatikko, jos on jääny nurkkiin pyöriin.
Siin muutamia ideoita

