Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Useasti ootte poistaneet näistä mun alottamista topikeista kirjotuksia en tarkota tässä nyt pelkästään omiani raaputuksia vaan samalla muiden kirjotuksia eikä ole mielestäni ollut sellaista että olisi tarvinnut poistaa. Kyllä modet on 1:ssiä tässä poisto hommassa vielä
Teillä tuntuu nyt olevan vaan semmonen poistamis vimma joka kohdassa kun tuli uusi palsta, ja sit jos joku on tehnyt vahigossa väärin
niin suunsoitto alkaa heti (esim. uusi sanonta on eikö se mene maaliin V....) voi asioita ilmasta myös muutenkin ( iseäni se ei haittaa mut voi olla että jotakin herkkä nahkasta kyllä)
|
Ei täällä minun mielestä kovin paljon viestejä poistella. Meneppä tuonne mönkijä palstalle. Siellä vasta niitä viestejä lähtee oikeen urakalla mäkeen. Kokemuksistaan voi kirjoittaa, mutta ei kuitenkaan voi kirjoittaa, mut silti voi kirjoittaa.. Ota siitä sitten selvää. Mitään myymälää ei voi haukkua sen perusteella että sait sieltä paskaa palvelua ja myyjä vittuili päin naamaa. Sulla kun ei ole todisteita siitä niin minkäs teet.. Ylläpito pelkää kuollakseen sitä että joku firma tai henkilö haastaa ne oikeuteen sen perusteella että joku palstan kirjoittaja vähän avautuu. Aivan kuten ne olisikin vastuussa siitä. Ihan hemmetin naurettavaa. Täällä tuossa touhussa sentään on jotain järkeä. Eikä tuolta nyt kaikkea vittuilua ole poisteltu. Käsittääkseni edelleen on toiminnassa se politiikka että nyybien viestejä moderoidaan aika huolella ja rekisteröityneiden ei niin tarkkaan. Pitääkö vielä paikkaansa?
Lainaus:
Myynti / osto otin sen takia niitä pois kun tuli turhia soittoja osista jotka olin myynyt aikaa sit! kun näitä turhia soittoja tulee tarpeeksi niin rupee ittee vituttaa ostajien puolesta kun turhaan soittelee
|
Kait sieltä voi poistaa sen puhelinnumeron? Loppuu soitot siihen. Nuo jotkun kun eivät osaa hinnoitella tuotteita niin niiden pitää yrittää muiden ilmoituksista päätellä mitä voi pyytää, eikä sillä mitään väliä vaikka ilmoituksilla olisi eroa muutama vuosi
Larssi voisi lisää tuonne jonkin hienon vittuilu nappulan. Siitä kun painaa niin tulee automaattinen vittuilu viesti. Tuollainen ominaisuus pitäisi saada ainoastaan niille ketkä on kirjoittanut palstalle yli 7000 viestiä

Sitten on edes jotain järkeä siinä vittuilussa.