Viestiketju: Nyt pelit käyntiin!
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.01.2003, 19:34
trulez trulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 02.10.01
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

No mä vähän ajattelin tätä hommaa, ja tulin siihen tulokseen että:

a) Jos peliä vedettäisiin niinkuin mä haluan, teillä kaikilla olis 25+ kirjaa pdf:nä josta sitten aina kun meinaatte tehdä jotain lukisitte säännöt ja heittäsitte n+100 kertaa noppaa. Tämä ei kuitenkaan pelin etenemisen kannalta ole kovin terveellistä, joten siirrytään seuraavaan kohtaan

b) Yleensä niissä Foorumi-peleissä mihin oon osallistunu ei ole ollu pelinjohtajaa laisinkaan, muutamassa kyllä, ja yleensä nopanheittoja ei ole tarvittu(pelaaja vain kertoo mitä tekee ja jos ei tee mitään tyhmää kuten "nostan vuoren ilmaan ja paiskaan kuuhun", ja teko kaikille sopii, niin mitään ei ole rajattu pois). Joissain peleissä on sitten ollut nopatkin mukana mutta näissäkin peleissä pelaaja ITSE heittää noppaa kotona, tai käyttää proggista, ja vaan kirjottaa tuloksen viestin perään(tai teon perään)

Joten tulin siihen tulokseen että alotettaisiin tollasella FreeForm Forum ropella, eli EI pelinjohtajaa ja EI noppia(nopat voidaan ottaa jos mielikuvitus ei riitä näin heti aluks).

Peli etenee niin että ensimmäinen pelaaja laittaa viestin tyyliin ("Eräänä myrskyisenä yönä tumma hahmo saapui kohti majataloa. Hämärän hahmon kulku oli raskasta ja vaivalloista, se eteni hitaasti, mutta kuitenkin varmasti vääjäämättä kohti majatlosta kajastavia valoja. Blaa blaa blaa jne....")

Johon muut sitten reagoi, tai ei reagoi, omassa osuudessaan, mutta kummiskin kirjottaa jotain sellasta joka sopii edellisen kanssa yhteen eikä rajoita liiaksi seuraavaa kirjottajaa, eli ei voi kirjoittaa ("Paikalle saapui ritari valkoisella ratsulla, löi hämärän kulkurin maahan yhdellä miekan sivalluksella ja tuhahti "Kirotut!". Uljas ritari päättä tuhota pimeyden pesän ja poltti majatalon, ja ratsasti kohti auringonlaskua uusiin seikkailuihin"

Jos joku ei ymmärrä niin sitten neuvotaan lisää.

<center>-Keio™ was here-</center>
Vastaa lainaten