Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Muutama ehdotus:
-Vielä tiukempi linja projektit-puolelle. Kaikki ylimääräinen (kyselyt, ehdotukset, kehut ja haukut) poistoon viikon/kuukauden jälkeen. Pysyy projekti-kertomukset paremmin luettavina. Teknisten ongelmien selvittäminen tekniikka-puolelle, eikä pidentämään projekti-topicceja.
Perustuen omiin havaintoihin ja palstan entisten/nykyisten käyttäjien kanssa käytyihin keskusteluihin, väitän että jotain pitää tehdä.
|
Tästä olen Baxxterin kanssa täysin samaa mieltä.
Projektiti osiossa on aivan liikaa kommenttia "hieno tulee" "Jatka samaan malliin" "onpas upee kampe"
Ei ole vaan vielä arvannut antaa deletee kun ihan turhemmille,pääasiassa rekisteröytymättömien vinkumisille,postauksille.
***Useasti ootte poistaneet näistä mun alottamista topikeista kirjotuksia en tarkota tässä nyt pelkästään omiani raaputuksia vaan samalla muiden kirjotuksia eikä ole mielestäni ollut sellaista että olisi tarvinnut poistaa. Kyllä modet on 1:ssiä tässä poisto hommassa vielä
Teillä tuntuu nyt olevan vaan semmonen poistamis vimma joka kohdassa kun tuli uusi palsta, ja sit jos joku on tehnyt vahigossa väärin
niin suunsoitto alkaa heti (esim. uusi sanonta on eikö se mene maaliin V....) voi asioita ilmasta myös muutenkin ( iseäni se ei haittaa mut voi olla että jotakin herkkä nahkasta kyllä)
Myynti / osto otin sen takia niitä pois kun tuli turhia soittoja osista jotka olin myynyt aikaa sit! kun näitä turhia soittoja tulee tarpeeksi niin rupee ittee vituttaa ostajien puolesta kun turhaan soittelee

Kyllä modet on ykösiä näissä poistohommissa,ei se ole adminin homma poitsaa turhaa jauhamista.
Toi pointti että jos on vahingossa tehnyt jotain väärin...ei se ole vahingosa,ei vaan viittitä lukee sääntöjä/ohjeita ennen ilmoituksen laittamista ja sit menee vituiks
Kyllä,se olen minä joka huutelee "eikö mene maaliin"
Pitöisikö ilmaista pehmeämmin tuo korjauskehoitus vai poistaa samantien koko ilmoitus.
Kun on hyvin tehty ilmoitus niin kehotan laittamaan hinnan enkä poista koko ilmoitusta mutta taitaa olla parempi poistaa suoraan kun noin koskee.
Noihin myynti/ostoilmoituksiin tulee varmaan soittoja kun ei editoida prefixejä kohdalleen.
Se että tämä on täysin väärässä topicissa on totta parempi paikka on
http://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185