Lainaus:
quote:
Mietiskelin tuon mankan ja mittariston SYS-valon yhteyttä, että onko kysymys todella himmentimeen liittyvä. ....
Toni, löydätkö tehdasmanuaalista mitään tähän vaihtoehtoon viittaavaa?
|
Moi,
En ole käynyt täällä muutamaan päivään joten en ole päässyt kommentoimaankaan.
Tuo himmennin/SYS -yhteys mankkan irrotuksen jälkeen on käynyt julki useammasta lähteestä netissä joten kai siinä jotain perää on. Mutta vaikkei olisikaan niin tärkeintähän kai on, että se SYS voi syttyä kun mankan poistaa ja jos syttyy niin silloin tulee noudattaa ko. ohjeita - muussa tapauksessa ei - oli syy sitten himmentimessä tai jossain muussa. Paneelien ja mankan irrotus vie noin 5 min (tehnyt sen 2-3 kertaa) joten ainakaan minä en rupeaisi kolvaamaan vastuksia oletuksena mihinkään ennen kuin näkisin, että ongelma tosiaan on minunkin autossani olemassa. Eli älä korjaa ellei se ole rikki -ajattelu jonka Janne on mulle opettanut

Suosittelen siis, että pistät mankan kiinni ja katsot kui käy ennen kuin kolvaat mitään.
En ole itse vielä ko. proseduuria tehnyt joten omakohtaista kokemusta ei ole. Nämä ohjeet ovat peräisin
www.corvetteactioncenter.com :sta jossa joku just kiitteli kuinka homma pelasi hienosti vastusten asentamisen jälkeen. Ne dokkarit taas ovat peräisin GM:ltä tämän ko. ongelman korjaamiseksi - mainittiinko niissä syytä tai vuosilukuja joihin sopivat? En itse muista.
Janne: ei nyt oikein energia riitä tehdasmanuaalin selaamiseen. Kuten tiedät sen sisällysluettelo on kryptattu jonkun GM:n sisäisen älyvapaan logiikan mukaan ja sieltä jonkin asian löytäminen vie tunnin
Toni
Edited by - ToniH on 13/01/2003 11:16:40