kylläpä mä luulen et jaksaa ihan hyvin. suomessakin otetaan noista koneista vakio alakerroilla jo 400heppaa ettei mitään niin luulis riittävän.
ittellä ol tarkotus et pikkusen roplaa mitä itte voi ja antaa koneen olla sitte. vakio osilla pitäs saada helposti parisatoo pollee... konetehoja mut enyvei.
ja mitä oon seurannu vaikkapa Heinosen Ilkan suorituksia (zeepra uaz, volvon vapari 2.3:llä ja gaz 69, volvon 2,3 turbo mut mekaanisella ruiskulla) niin, aika hyvin ainakin se on pärjännyt suunnistuksessa ja trialissa omilla vehkeillään.
ja mie en yksin kertaisesti halua autooni mitään vitun ameriikan alitehoisia ja ylipainoisia moottoreita. miistä ei oo ku verkon painoks jos ei niihin oo rahaa laittaa. muiekun rakennan persauki budjetilla nii enpä viitti noihin malmikasoihin rahojani laittaa.
luulen et painonsa puolesta noita volvon koneita saa laittaa vaa´alle kaks et mittari nousee samalle tasolle kuin millä tahansa pikkulohkolla.
joo ja VEEEE kuuutoset ei oo moottoreita ja suorat kuutoset on liian pitkiä mun rojektiin.
|