Kun auto on ajettu normaalilämpöiseksi, niin silloin kannattaa täyttää se syyläri liki täyteen,
jotta voi sitten korkin reiästä zoomailla, että nouseeko sieltä nesteen seasta paljon poreita.
(Auto tietysti pitää olla käynnissä)
Jos tulee kuplia ja käryää pakokaasulta, niin silloin on vähintään kansipahvi sökö ja pahimmassa tapauksessa myös kansi halki.
Itse olen pitkäänkin ajellut halkinaisella kannella, silloin pitää vaan jättää syyläristä korkki kokonaan pois. Jos särö tai tiivistevika on päässyt oikein pahaksi,
niin ei siinä enää poppakonstit auta. => Kansi irti ja syynäämään vian aiheuttajaa.
Alumiinikantisesta autosta kun on kyse, niin saa jo valmiiksi henkisesti varautua uuden kannen ostoon. Tosin menee niitä rautakantisiakin halki.
Itselläni on juuri palasilla SD33T:n kansi joka on kahdesta kohtaa halki...