Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.02.2009, 12:35
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Perusasetus

Ei pysty olemaan kommentoimatta sjeepin tapausta, itse Sodankyläläisenä olen jo tottunut siihen että postissa matkaavat paketit siirretään napapiirillä porojen kuljetettavaksi, ainakin toimitusaikojen perusteella. Mikäli jotain kiireistä pitää lähettä napapiirin pohjoispuolelle niin kannattaa ehdottomasti käyttää matkahuollon palveluita mielummin logistiikan toimivuuden takia. Postin sekä M-H:n palveluita käytän päivittäin firmanpuolesta ja pienellä paikkakunnalla kyllä molemmissa konttoreissa tuntevat minut ja tietävät asiani jos työnpuolesta olen asioimassa, silti täytyy ihmetellä eroa palvelualttiudessa, matkahuollossa palvelu palaa paremmin kuin hyvin ja jos ongelmia ilmenee niin selvittävät tilanteen ja soittavat perään asian selvittyä. Postilla taas on vieläkin kekkoslovakiameininki asiakaspalvelussa, jonkunlaisia suojatyöpaikkoja nämä postintyöt on pakko olla nykyäänkin koska ei missään muussa asiakspalveluammatissa voi pärjätä yhtä töykeällä, huonolla ja joustamattomalla palvelulla.

Ai niin ja tuosta logistiikasta ja sen toimivuudesta vielä...

Tilasin kamerarojua Thaimaasta ja täytyy ihmetellä postin "tehokkuutta" asiassa. Kamat thaimaasta postiin -> suomeen kolmessa päivässä -> suomessa matkalla 3 päivää kunnes saapuivat Rovaniemelle -> 2 päivää kunnes sain Sodankylän postista hakea kamat. Yksi päivä olisi mennyt lisää jos olisin odottanut että pakettikortti tulee kotia ja sillä haen, onneksi antoivat postista paketin henkilötiedoilla. Siis paketti Thaimaasta suomeen 3pv ja suomen halki 5pv...

Matkahuollolle siis pointsit täältä napapiirin pohjoispuolelta, olkoon hieman kalliimpi jos sillä saa palvelua ja toimivan logistiikan.
Vastaa lainaten