Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 01.02.2009, 21:43
hiluäx:n Avatar
hiluäx hiluäx ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.11.08
Sijainti: kantahäme
Viestit: 23
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Aijjaa. Tuo oli mulle uus tieto, ikinä en oo livenä moista kokkaretta nähny, mietin vaan että
joistakin scaniosta meni noita sylintereitä kohtuu pienillä kilometrimäärillä
ja paskamainen vaihtaa vs. "perinteinen rakenne"

hiukan offtopic

eihä tuollanen scanian kytkin o pahakaan homma.
loota veks, painelaakerin/työsyölinterin/orjasylinterin (Vetävä sellanen) 4 pulttia ja 2 putkee irti ja romukoppaan ja uus tilalle.
samaan syssyyn tarkistaa kytkinlevyn paksuuden ja jos lopus ni uutta levyä väliin. samalla sit tarskistaa taas silmälaakerin ja jos sekin huono ni vaihtoa vaan. ja tietenkin samalla ku tarkistelee paikkoja ni kattoo vuotaako kampuran takapään stefa. jos vuotaa ni sekin vaihtoon. helppoa ja yksinkertaista. kyseisen homman tekee 3-7,5h autosta riippuen

ikävä todeta että scanialla olen töissä asentajana

ja jostain kyl muistelisin et R-sarjassa ois, ainakin joissakin, sisäinen orjasylinteri. niitä ku on tullu vastaan et ovat menneet kahtia....
__________________
on hyvä olla helpon näkönen
Vastaa lainaten