Eiköän asennusfirmat laita mukavan "luksus"-lisän kun kattovat millanen auto on kyseessä työmäärästä riippumatta.
Mites noissa piuhoissa on eli jos lähtee siitä että poistaa vanhat mankan piuhat ja laittaa ne uusiksi kauttaaltaa niin kuinka hankalaa on saada piuhaa kulkemaan koelaudan sisällä? eli onko todella ahdas ja varsinkin jos joutuu muita piuhoja liikuttelemaan niin ettei yhtäkkiä kädessä ole irrronnut mittariston piuhanippu ja sit huomaatkin että olet piuhoittamassa koko autoa uudelleen=) Tämä homma on kuitenkin selkeästi talvihommaa ei viitsi alkaa repimään kesähelteillä auki=)
miten "takakontin" pohja/lattia on tehty eli onko siinä paksua lasikuitua eli säilytyslokeroiden ja takaseinän välimaasto?
Kiitoksia taas
T:topicfounder
Note! This message was posted anonymously!
|