Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 31.01.2009, 17:26
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Itse joskus taistelin Patrollin kytkimen kanssa. Vaihdoin vuotavan työsylinterin kokonaan uuteen, koska nesteet ei pysyneet sisällä sylinterin hionnasta ja uusista kumeista huolimatta. Oli paha syöpymäkraateri just pahassa paikkaa.

Ilmaus ei tahtonut onnistua kans sitten millään. Pullollisen verran pumpattiin nestettä pääsylinterin läpi, mutta silti poljin oli sellainen kahdesti pumpattava malli.
Loppujen lopuksi avasin pääsylinterin kyljestä letkulähdön nippaa ja poika paineli polkimesta. Ekalla polkaisulla turahti ilmaa oikein reilusti ulos ja sen jälkeen pelkkää nestettä.

Putki lähtee pääsylinteristä sillain suoraan sivulle päin, että Luulisi sen ilmaantuvan ihan työsylinterin päästä, mutta näin vain pääsi meillä käymään...

Kytkin on toiminut kolmisen vuotta tuon viimeisen ilmaamisen jälkeen, että ei siellä mitään isompaa vikaa voinut olla.

Kannattaa vielä tarkistaa, ettei se pääsylinterin sisään menevä polkimen akseli ole säädetty liian pitkäksi. Pieni välys pitää olla,
sillä jos toi akseli on valmiiksi painuneena millin - pari, niin silloin sinne männän eteen ei pääse valumaan tarpeeksi nestettä.
Sama ongelma tulee, jos pääsylinterin kumit ovat vähänkään turvonneet.

Viimeksi muokannut Kartse1 : 01.02.2009 12:57
Vastaa lainaten