Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -P-
Nyt on pakko minun päivittää tätä, kun ei isäntä itse...
Eli Nivazkan alle on ilmestynyt panssari, hardoxia 3mm kerros ja 50*100*5mm RHS-palkit helmoihin. Periin on kulkeutunut lukot ja välitysrattaatkin on kehissä, jotta jaksaa kulkea hiljaa. Suunnitelmissa Antilla on vielä elimensiirto kaasariosastolle ja kirkkaan oranssi väritys.
Leimaamisen on vielä estänyt ystävämme AKE ja paperisota vanhojen omistajien osalta, kun tuo vehje ei siis ole ollut rekisterissä yli 10 vuoteen.
-P-
|
Kiitoksia Pekka päivityksestä.
Juu tosiaan Hiukan on tullut näperrettyä tuota kulkinetta siihen malliin jotta uskaltaa sen sitten maastoon muiden sekaan viedä.
Ihan ensiksi siihen piti taikoa jarrut kun taka-akselilla niitä ei ollut olemassakaan. No tilasinpa sitten itänaapurista kaikki uudet jarruosat niin eteen kuin taaksekin ja a vot, kyllä nyt pirssi pysähtyy kuin seinään. Seuraavaksi piti alkaa puljailemaan vähän suojauksia, joten helmat vaihtoon ja alustaan panssaria. Sitten piti päivittää nuo renkaat kun 235 cuulveit allterrain pinnalla ei oikein napannu niin laitoin siihen 31x10,5x15 Sirocot, jos ei muuta niin tuli ainaskin näyttävän näköinen (omasta mielestä).
No perskeles ku vaihto rattaat suuremmiksi niin alkoi välitykset oleen liian harvat joten taas yhteyttä itänaapuriin ja tiuhempaa välitystä ja samalla lukot molempiin päihin, kysyivät vielä että pannaanko samalla jakolaatikkoon kanssa uudet välitykset? En ottanut vielä.
Nyt ei puutu enää kuin levikkeet niin kottero alkaa olemaan katsastuskunnossa.
Paperisotakin on jo voitonpuolella joten senkään puolesta ei ole enää estettä katsastukseen.
Kuvia ei tullu otettua mutta kunhan saan tuon uuden kirkkaan oranssin värin päälle niin sitten tulee kuvia.