Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.12.2002, 03:03
vah:n Avatar
vah vah ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 26.10.02
Sijainti: Internet
Perusasetus

Ottaa päähän, kun en itse tajunnut pistää tätä listaa tänne... On nimittäin ollut profiilissa Cool Linkkinä siitä asti, kun tänne registeröidyin.

mikk0 on sentään (ilmeisesti) lisännyt itse kohdan 39., joka sekin on lähes muiden veroinen ja sopii ainakin kyseiselle foorumille kuin hillo munkkiin.

Kommentteja muista kohdista, joiden kanssa en ole täysin samaa mieltä:
7. Ketä kiinnostaa puhua napanöydästä? Eikä moottoritkaan oikein innosta minua. Tietokoneet tuohon pitäisi kyllä ehdottomasti lisätä.

8. Penkkiurheilu? Mitä hauskaa on katsoa hikistä (tai lajista riippuen veristä) ähkimistä? Myönnän kyllä että formuloita tulee satunnaisesti seurattua.

9. Mitä tämä kohta oikein tarkoittaa? Edelliseen liittyen: shoppailua sunnuntaisin? En ymmärrä. Tosihan tuo lause sinällään on kuin vesi.

24. Älä teeskentele (mitään). Eihän se asia korjaannu, jos ei tule palautetta. Tämä vain lisäyksenä.

26. Miten (nais)mallit ja saippuaoopperan miehet voidaan rinnastaa? En kyllä tiedä yhtään mallia, mutta käyttäytyvätkö he muka jotenkin ihannoitavasti siivilielämässään?

31. Juu, ei tarvinnut Kolumbus neuvoja, ja eksyi Amerikkaan Aasian sijasta

34. Heräsi kysymys, mitkäs ne 16 väriä on, jotka me näemme? Persikka ei kyllä todellakaan ole yksi niistä. (Musta, valkoinen, harmaa, sininen, punainen, keltainen, vihreä, ????)

35. Ei minulla ainakaan ole tapana raapia esim. muniani julkisesti vaikka vähän kutiaisikin. Jos kutiaa paljon, niin silloin pitää etsiä yksityinen paikka, jossa voi rauhassa raapia. Omassa kodissaan ihmisen kyllä pitää saada raapia mitä haluaa, paitsi ehkä silloin, kun on vieraita, jolloin tilanne rinnastuu kutinaan julkisessa paikassa. (liian pitkä kommentti

36. Taas kohta jota en ymmärrä. Mitäs jännittävää oluessa (tai käsilaukuissa) on? Olut on pahaa, mutta kyllähän sitä hyvässä seurasssa nauttii siinä kuin muitakin alkoholijuomia.

Älköön kohtia, joita en kommentoinut, pidettäkö todisteina minua vastaan. Syynä oli todennäköisesti inhimillinen erehdys

--
This is not a .sig.
Vastaa lainaten