L -koneen Suihkutusjärjestelmä:
Ruiskutuspumppu Merkki Denso
Ruiskutuspumppu Tyyppi VE
Ruiskutusjärjestys 1-3-4-2
Suutin Merkki Nippon Denso
Suutin ja suutinrunko Osanumero DN4SD24A
Avautumispaine - uusi/käytetty bar 113-121/102-121
Suuttimen ohivuoto (painehäviö) bar/sek 9,8-19,5/10
Suutinkärjen vuoto (tippuminen) bar/sek 106-114/1
2L -koneen Suihkutusjärjestelmä:
Ruiskutuspumppu Merkki Denso
Ruiskutuspumppu Tyyppi VE
Pumpputyyppi Jakajaruiskutuspumppu
Ruiskutusjärjestys 1-3-4-2
Suutin Merkki Denso
Suutin ja suutinrunko Osanumero DN4SDND133
Avautumispaine - uusi/käytetty bar 113-121/102-121
Suuttimen ohivuoto (painehäviö) bar/sek 9,8-19,6/10
Suutinkärjen vuoto (tippuminen) bar/sek 106-114/10
2L-T -koneen Suihkutusjärjestelmä:
Ruiskutuspumppu Merkki Denso
Ruiskutuspumppu Tyyppi VE
Pumpputyyppi Jakajaruiskutuspumppu
Ruiskutusjärjestys 1-3-4-2
Suutin Merkki Denso
Suutin ja suutinrunko Osanumero DN4SDND133
Avautumispaine - uusi/käytetty bar 113-121/102-121
Suuttimen ohivuoto (painehäviö) bar/sek 9,8-19,6/10
Suutinkärjen vuoto (tippuminen) bar/sek 106-114/10
Suutinkärki on erilaisella varaosanumerolla kuin näissä seuraavissa moottorityypeissä.
Tarkkaa tietoa ei ole siitä, että onko erona vain suuttimen antaman sumun muoto ja tuotto.
Itse heittäisin kylmästi kiinni noi uudemman koneen suuttimet ja sitten kokeilemaan tien päälle.
Tarvittaessa säätää pumpusta lisää syöttöä, niin tulee kone vähän pirteämmäksi ajella.
(Ohjeita pumpun säätämiseen löytyy tuolla Haku -toiminnalla).
Viimeksi muokannut Kartse1 : 27.01.2009 12:56
|