Viestiketju: Suzuki sj413 **
Näytä yksittäinen viesti
  #204  
Vanha 25.01.2009, 21:49
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.

Saman syyn takia minä siirryin yhden kisakauden jälkeen ARB:n tuotteisiin.Jouduin vaan päivittämään akselit samalla 413:n akseleiksi.

Hommaa taakse ARB ja muokkaa tuo holkkilukko etuperään.Kyllä se siellä kestää,kun ei pakilla revittele.Vetarin saat teetettyä Seppä Häkkisellä.

Suzukin original,KAM ja HackLock lukkojen heikkous on siinä,että takana lukkoholkin joutuu laittamaan lyhyemmän vetarin puolelle.Lyhyessä vetarissa on vähemmän kiertymisvaraa "sileällä" osalla.Kestäisi paremmin kun olisi pitemmän vetarin puolella.

Olen huomannut sen ilmiön ARB:n lukon kanssa,kun takana lyhemmät vetarit on aina booreista kiertyneitä ja pitemmät ei.
Vastaa lainaten