Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 25.01.2009, 12:26
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Joo kyllähän tuo on tarkoitus ihan kunnolla tehdä kuntoon. Tosin en ala ihan kaikkia ruosteita irroittelemaan, pelkästään näkyvät paikat mitkä on mahdollista korjata suht pienellä vaivalla (En siis ala tekemään mitään palkkien siistimisiä jollei niiden pinnassa ole sanomista. Tosin jonkinlainen massa/kotelosuoja systeemi sinne kyllä laitetaan hidastamaan ruostumista.) Noin kun tekee niin pitäisi tuosta saada sellainen auto jolla ajaa vielä monta vuotta. Ja onhan tuossakin useammassa kerroksessa peltiä ja muuta töhkää korjausten jäljiltä, joka tullaan korvaamaan yhdellä kerroksella peltiä.

Vähän mietityttää tuo kopin kolariturvallisuus katolleen mennessä. Vähän on käynyt mielessä jotain pientä turvakaaren poikasta johonkin väliin että jos tuo lipsahtaa jossain katolleen niin olisi edes jotain mahdollisuuksia selvitä. (Kerran ajoin nelosgolffin katolleen, ei ollut mikään mukava kokemus) Yhdellä tutulla on jostain 90-luvun alkupuolelta Taro/hilux ja se on ajettu katolleen kertaalleen niin siitä oli katto tullut aika sisään vaikka lavakaari ja karjarauta estivät pahemmat vauriot katolle. Lähinnä se a-pilarien kohdalta vahvistus kiinnostaa. Onko ideoita?

Penkit on tilattu ja niiden pitäisi tulla lähiaikoina että kuhan saa lattian kuntoon niin saa laitettua kiskoille kunnon kiinnikkeet. Saa nähdä millaiset ne motonetin penkit sitten on istua.

Pitäis kokeilla tänään saada irroitettua vaihde- ja jakolaatikko sekä voisi kokeilla josko pääsisi vähän jo hitsailemaankin.
Vastaa lainaten