Tässä kuva mistä näkyy panhardin asento.
Fiude oli rakennettu Trial autoksi ja siksi siinä ei ollut oikeastaan yhtään sisäänjoustoja etupäässä,niinikuin kuvasta näkyy (pohjauskumit).Tämä yhdistettynä kevyeen koriin oli hyvinkin toimivan tuntuinen ratkaisu.Kesti jopa ajaa kaatumatta kuljettajan puoleiset pyörät pitkittäin Carina II:n,yli niin että apukuskin puolen pyörät meni maassa.
Samoilla suunitelmilla tulee Fiudesta jatkokehitelty ProModified/Proto Trial auto.Muutoksina Danat vaihtuu Mogin kapeisiin peltiperiin,moottoriksi Chevyn V6 ja koriksi pitkän Suzukin kori (kevyt)
Kuva myös takapäästä
Takapäässä oli hieman enemmän sisäänjoustoa kuin etupäässä.Y-linkki rakenne sallii todella pitkät joustot ulospäin.
Ei tullut ikinä kokeiltua että olisi irroittanut iskarit ja katsonut mikä alkaa rajoittamaan joustoja ensimmäisenä.
Kardaanit oli rakennattu/linkin kiinnitys mitoitettu niin,että tuskin ensimmäisenä olisi kardaaneista alkanut ahdistamaan.
Takakardaanin lähtö jakolaatikolta oli suunnilleen samalla kohdalla kuin "takakolmion" kiinnityspiste.
Etukardaani oli tehty kaksiosaiseksi ja siinä oli tukilaakeri "etukolmion" kiinnityspisteen kohdilla.
Molemmat kardaanit kulkivat koko matkan kolmioiden pohjalevyn yläpuolella