Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.01.2009, 07:48
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Yleisen käytännön mukaan yksityisten, kuin yritysten välisessä laskutuksessa pätee maksuaika, joka on vähintään 10 päivää netto. Katson että, sivuille tehtyjen viimeisten korjausten jälkeen ja siitä kun sivut ovat olleet virallisesti valmiit, maksu aika lähtee juoksemaan siitä, eli kun työ on ns. tehty.
Eikä myöskään asianomainen ole ilmoittanut mitään eräpäivää saatika summaa ja todistetusti olen ollut epätietoinen siittä mikä kyseisestä muutaman tunnin urakasta olisi kohtuullinen korvaus...

Julkinen herjaus on suoraan likoslain nojalla tuomittavaa, kuten myös liiketoiminnan estäminen. Saatika se mielipaha ja stressi jonka kyseinen lauantainen tapahtuma sai aikaan, on sanoin kuvaamaton.

Lähetin sähköpostia asianosaiselle kyseisenä lauantaina 17.1 klo 11.53, kun järkytykseltäni kykenin jotenkin toimimaan, johon en saanut koskaan vastausta.

Tosin olin saanut meilin viime yönä klo 23.55, jossa minulle mm. annettaan tämä perjantai aikaa hoitaa asia. Miksi siis tämä julkinen asian ruotiminen palstalla keskellä yötä..... osoittaa todellista tahdittomuutta sekä arviointikyvyn puutetta.

Omatuntoni on puhdas, eikä yrityksellä ole maksuvaikeuksia, nyt kyse on jostain aivan muusta.
Eikä oikeustajuuni mahdu, kuinka joku voi tehdä tuollaista, kun kuitenkin puhutaan hyvin lyhyestä aikavälistä, sivut olivat ehtineet olla auki vajaan viikon.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iroc Näytä viesti
Ja asianomainen on ollut yhteydessä sinuun, mutta mitään vastausta tai muutakaan informaatiota ei ole kuulunut. Eli jos nyt jotain on epäselvää, niin miksi itse käyt syyttelemään, selvitetään asia, vaikka nokatusten.
Ja jos törkeänä ja raskaana syynä rikosilmoituksen tekoon, pidät sitä että kotisivuillasi ilmoitin maksukyvyn puutteesi, kun paljon mainostettua korvausta ei kuulunukkaan, niin onnea ja menestystä valitsemallasi polulla.

Olen pyytänyt sinua poistamaan tekemäni sivuston, koska maksua niistä ei ole kuulunut, mutta vielähän nuo näyttää pystyssä olevan. Eli kuka tässä nyt yrittää huijata ketä?

Ilmeisesti tämä on oikea paikka ja kanava hoitaa asioita, koska täällä sentään vastaat.
PS: klo: 1.32 oli vielä sivusto näkyvissä.