Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.01.2009, 01:09
iroc iroc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: H:ki, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
Viime lauantaina n. klo 10 aamulla sain puhelinsoiton jossa kerrottiin sivujeni kadonneen ja tilalle tulleen jotain todella törkeää, mikä olisi ollut jo asiallista viedä poliisille. Salasananvaihtoon on todella raskaat syynsä ja
asianomainen voi itse henkilökohtaisesti olla minuun yhteydessä jos on jotain epäselvää! Mikäli kehtaa??
Mainittakoon vielä, että hallintaohjelman salasanan muutti serkkuni mies, joka pitää huolen siittä, ettei sivuja saboitoida enää. Se mitä sivujen tilalle oli tullut, on nähty ja sillä on lukuisia todistajia.
Ja tämä paikka ei ole oikea kanava hoitaa asioita!
Ja asianomainen on ollut yhteydessä sinuun, mutta mitään vastausta tai muutakaan informaatiota ei ole kuulunut. Eli jos nyt jotain on epäselvää, niin miksi itse käyt syyttelemään, selvitetään asia, vaikka nokatusten.
Ja jos törkeänä ja raskaana syynä rikosilmoituksen tekoon, pidät sitä että kotisivuillasi ilmoitin maksukyvyn puutteesi, kun paljon mainostettua korvausta ei kuulunukkaan, niin onnea ja menestystä valitsemallasi polulla.

Olen pyytänyt sinua poistamaan tekemäni sivuston, koska maksua niistä ei ole kuulunut, mutta vielähän nuo näyttää pystyssä olevan. Eli kuka tässä nyt yrittää huijata ketä?

Ilmeisesti tämä on oikea paikka ja kanava hoitaa asioita, koska täällä sentään vastaat.
PS: klo: 1.32 oli vielä sivusto näkyvissä.

Viimeksi muokannut iroc : 23.01.2009 01:36