Mun lottorivi:
1. kuva - alipaineohjaus laatikon kuvernöörille, eli kuristelee alipainetta kaasun asennon mukaan, bensa-autossa tällasta ei tarvita kun tieto tulee imusarjasta, mutta nakuttimessa näin saadaan "muuttuva" alipaine kaasun asennon mukaan, vaikuttaa siis vaihtohetkeen
2. kuva - Kickdown solkku, 124 koppasessa kaasupolkimen alla mokkula, joka a) kytkee ilmastoinni pois täyskaasukiihdytyksessä ja b) kertoo lodjulle että sais heitellä pienempätä pikkuhiljaa - minkämoinen sähkötälli tälle annetaan, on vielä arvoitus...
3. kuva -
- Valkoinen kalvorasia = sammutin, vetää sammuttimen kiinni kun ajat alipainetta letkuun, automaateissa aina myls STOP vipu pumpussa kalvorikkojen varalta
- Ylin kalvorasia = savutuksenesto = morkooli = ahdonalainen ohjaus pumpulle
- imusarjassa ahtopaineanturi/mittari
- Letkupari = alipaineletkuja, toisessa kuristus... ???


- Punainen rasia = tyhjäkäynnin elektroninen korjaus, ns. sammumisenesto TAI nykimisenesto, todnäk ensimmäinen koska autossa vissiin ollut ilmastointi, tää tarvinnee pyörintänopeustiedon + ELR/ARA releen ja logiikan toimiakseen alkuperäisesti...
Ainiin: onks siinä moninapainen liitin vaihdevivun lähellä,jos- niin siitä ne asennot P ja D ja tietty R, ja rele väliin, ettei tartin virtaset mee lodjun läpi...