Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 12.01.2009, 19:07
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Taidat arvella oikein noita kokonaisvälityksiä.

Vaki HJ-60 4-v. askilla, muistaakseni: 4,843 x 1,917 x 3,7 = 34,35

Sulla Vitarassa, ehkä: 4,843 x 5,9(repäsin luvun hatusta) = 28,57

Paulilla, ei niin vahva ehkä: 2,4(repäsin luvun hatusta) x 8,3 (ravistin luvun hihasta) = 19,92 mutta automaatilla luvun voi kertoa liki kahdella. Kestävyys, ym. asiat voi kaikki miettiä miten tykkää.

Käytännössä olen huomannut manuaalilaatikolla sellasen 70 pintaan olevan välityksen sopivaksi 36" renkaalle kun ajetaan 80 heppasella dieselillä.

Vahvasti toivon että hepojen kasvattaminen kooltaan kaksinkertaiseksi riittäisi liikuttamaan halkaisijaltaan 3,5" suurempia renkaita.

Yhtään hyvää ideaa teidän ongelman ratkaisuun ei mulla ole. Huonona ideana: Hitsatkaa vaikka kytkin jumiin, ettei se luista.
Niin no tää oli vähän niinku perisuomalaisuutta että ennen ei uskota ku nähdään/koitetaan (:
Mutta mikään sen isompi ongelma tää ei ole kun toinen laatikko hyllystä ja siihen tehdään pikkupuoli niin ongelma ratkee ja pientä askarteluahan se toki vaatii eli rälläkällä panssari pois ja vanha laatikko pois ja etu/pääli tukea mikä se sitten onkaan muokata eri kohtaan ja välikartaanikin menee mainiosti kun lyhentää laatikon tai laatikoiden akseleita vähän ja sitten uus loota paikalleen...
En tie miten tohtii tuota koeajolle viedä ettei tuliterä kytkytin heti mee vituiks mut polte olis kova mennä "vähä" kokeilee lyttylää sillee varovasti niinku aina ennenkin...
Vastaa lainaten