Kaikki valmetin vauhtipyöräkotelot (lyhyemmin v-p kot) sopivat kaikkiin 3, 4 ja 6-sylinterisiin moottoreihin. Puhun mielummin vauhtipyörä- kuin kytkin kotelosta, kaikissa moottoreissa on vauhtipyörä, mutta kaikissa ei ole kytkintä.
Eli v-p kot etupään pulttikuviot ovat kaikissa samat, takapään pulttikuviota on kymmeniä erilaisia. Edellä mainittuja SAE-kuvioita käytetään, kuorma-autoissa, metsäkoneissa, pyöräkoneissa, leikkuupuimureissa ym. Traktoreissa on yleensä oma jakonsa.
Jos myynnissä olevassa koneessa on SAE 2 v-p kot, niin se on kaikkiin maasto sisuihin bolt on. Jos siinä on SAE 1, niin täytyy ottaa kotelo 611 koneesta. Uskoisen sen olevan kyllä pienempi, eli SAE 2.
Leylandin v-p kotelo ei tietenkään valmettiin käy.