Viestiketju
: Myyty
Valmet 411 DSJA moottori
Näytä yksittäinen viesti
#
9
06.01.2009, 13:10
A-P
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Nyt saa jo upittaa. Yksi on kysellyt. Lie sittemmin säikähtänyt.
Tästä saa rahoille kyllä vastinetta. Heivaa vaikka Jeepistäsi se 411b mäkeen ja tee tällä autostasi omavarainen, ainakin väännön, hydraulitehon ja paineilman suhteen.
A-P
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: A-P
Etsi kaikki A-P:n viestit