Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 04.01.2009, 22:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Aihetta sivuten, onko kellään kokemusta pitkän puolen välittämisestä. Normaalitouhuista poiketen haikailisin vähän harvempaa kokonaisvälitystä pitkälle puolelle. Kun vääntöä kyllä riittäisi pari-kolmesataa kierrosta alempanakin maantievauhdissa, uskoisin kulutuksen tippuvan suotuisissa olosuhteissa suhteessa saman verran eli n. 10 %.

Ja Toyotasta kyse edelleen, jakolaatikon tyyppi ilmeisesti: VF4BM (auto KZJ90 eli jatkuvalla nelivedolla). Alunperinhän pitkä puoli on 1:1 välityksellä.
Löyty räjäytyskuvakin: http://www.panavi.kz/4runner/215/RM1..._1939-1944.pdf

Ei oikein avaudu päähän miltä toi näyttää kasattuna, että käviskö sinne vaan erilainen hammaspari?
Vastaa lainaten